sila lah topong yaa

Friday, February 7, 2014

♥ precious moment lil prince princess



alhamdulillah 2005-2014 ...9 thn kami bersama mengharungi alam rumahtangga...hampir sedekat telah berlau..kini anugerah tuhan yg tidak ternilai harganya wat kami...saat suka & duka diiringi dgn suare2 putra putri cilik m'buat hatiku tenang...ku rase mase amat cepat berlalu....saat anak2 ku membesar juge cepat sgt berlalu...rindunyer saat2 suare mu menangis nyaring m'minta susu fresh by mom..huuuu smestinye aku rindukn saat2 itu...skrg adik abg dah pandai makn minum sindri...& xplore segala...

Di saat mama mjalankan t/jawab di opis yg x pernah habis...tarah2 smpi bila??..mybe sampai pencen...mama x pernah melupakan dirimu wahai anak...hanya senyum tawamu mengubat penat lelah mama d sini..huuuu...dan kerana korang lah mama masih gagah di sini mjalankn tugas shingga jam 4.30 ptg....hmmm gigihnyer mama bkerja juge hari sabtu...demi tugas yg telah diarahkn...nak wat camnekan dh keje mkn gaji...kene la ikut arahan...ikutkan hati ni, mama mmg nak mengulit ngan korg saje...makan2 round2...huh! ye 5 hari dah keje tinggalkan korg...ari sabtu mmg cukup mencabar nak kene keje tinggalkn korang juge...sob..sob..

takyah la syedihh sgt yoo!..pas mama settle job..yehaaa jom la santai2 ye my baby booo 


precious moment ...time ni 6-7 bulan umo airis..bam bam fully breat feeding...abg pun cukp loving2


precious moment... time ni baru lepas pantang ( pitche blh kiri ) kira2 3 bln la cam tu...agak black face muke airis masa ni...mybe therapy masuk kaca mase jaundis aritu...alhamdulillah now skin airis dah berubah...look natural white ;)



 precious moment...time 10 -15 bln...big face...bdn dh slim ..yer laa body dh start x-cise lebih ;)) ...kuat jln ...kuat shopping...


dulu ber'3...skrg dah ber'4...alhamdulillah feel bahagia....thanks for Allah atas kurniaanmu ini.. putra putri tercinta...& en suami yg penyayang...aku bersyukur dikurniakan fmly yg mgkin ada segelintir kt luar sane yg masih mencari kebahagian seperti ini...

No comments: